Tuesday 22 August 2017

Ava Forex Handel


AvaTrade Review 2017 AvaTrade Video Review AvaTrade är en av pionjärerna för online Forex trading. Om du känner till Forex så är det troligt att du vet AvaTrade. Tidigare känd som AvaFX hanterar denna mäklare handelsvolymer på över 60 miljarder per månad. Om dess erfarenhet och ett gott rykte du letar efter, så kan det här vara mäklare för dig. Ava har en verkligt global närvaro och har sitt huvudkontor i Dublin, och har kontor i hela världen, inklusive Paris, Milano, Tokyo och Sydney. Deras kundservice är enastående med 24-timmars flerspråkiga hjälpdiskar. AvaTrade erbjuder kunderna långt mer än bara Forex 8211 sina instrument som överstiger 200 i antal, täcker råvaror, index och aktier och de skryter av några av de mest konkurrenskraftiga spridningarna runt. Ava regleras för att erbjuda handel över hela Europa, Australien, Japan och Brittiska Jungfruöarna. Läs pålitlighetsrapporten för att lära dig mer om säkerhetsinfrastrukturen för Ava. FX Empire8217s Utmärkelser mottagna AvaTrade håller FXEmpire8217s bästa Broker Award. Handelsplattformar Traders hos Ava kan betrakta sig sig bortskämda efter eget val, med ett urval av åtta handelsplattformar att välja mellan. Inkludera automatiserade handelssystem som Ayondo, Currensee, MirrorTrader och ZuluTrade. AvaTrades program för automatisk handel gör det också möjligt för näringsidkare att emulera branscherna hos erfarna handlare, även om handelsplatsen är obevakad. Ava Trade senaste handelsplattform som kombinerar flexibiliteten och kraften i FX Options med FX Spot-utbyteshandlare maximerar avkastningen En fullständigt anpassningsbar proprietär handelsplattform som innehåller avancerad kartläggning som matas med flera Live News-flöden. Skräddarsydd speciellt för Mac-datorer, tillåter denna handelsplattform handlarna tillgång till alla större marknader samtidigt som de arbetar vid den snabbaste exekveringstiden. Industrins standardplattform för Forex-marknaden. Utrustad med ett komplett utbud av verktyg, är MT4 jämn flexibel nog att låta nybörjare använda den. De fullt utrustade mobila handelsplattformarna ger kraften i AvaTrader och MT4 direkt i handflatan. Med MT4 Floating Spread-plattformen får handlare all kraft i MT4-plattformen med den extra fördelen av låga spreadar som erhålls direkt från interbankmarknaden. Den webbaserade handelsplattformen gör det möjligt för handlare att dra nytta av internet utan att vara bunden till en hemdator. Andra funktioner Ava har en djup resursnivå som inkluderar: Grundläggande och teknisk analys Nyhetsflöden och ljudkommentarer Realtidskartor Marknadsanalys Med dessa tilläggstjänster har handlare nu mer ledig tid att koncentrera sig på sin handelsverksamhet än att spendera tid på att jaga uppdaterad Information om marknaden. Typer av handelskonto AvaTrade har två huvudkontotyper. En är ett riktigt konto och det andra ett demokonto. Demokontot innehåller 100 000 virtuella medel och är ett utmärkt sätt för dig att testa driva inte bara Forex marknaden utan även AVA. Det verkliga kontot delas till Silver, Gold, Platinum och Ava Select vilket ger dig olika handelsfördelar. Titta på bilden nedan. CommissionSpreads I enlighet med branschstandarden tar AvaTrade inga provisioner. Kunderna är dock ansvariga för en liten spridning som kan sträcka sig mellan 3 och 7 pips. Kundtjänst När det gäller kundsupport har AvaTrade ett av de mest omfattande supportsystemen runt. Deras webbplats stöder flera språk, inklusive: Traders kan nå ut till AvaTrade genom följande metoder: Live Chat Email genom att fylla i kontaktformuläret på webbplatsen Telefon (över 30 lokala nummer i olika länder att ringa) Tillförlitlighet AvaTrade är medveten om hur viktigt det är Är att ha flera kanaler för handelskonto finansiering tillgänglig för sina kunder. Som sådan kan handelar nu finansiera sina handelskonton genom: Förutom de ovan nämnda metoderna har handlare också möjlighet att använda ett AvaTrade-betalkort som bidrar till att påskynda behandlingstiden. För att återskapa är några av de stora fördelarna med att hantera AvaTrade följande: Attraktiva kampanjer och bonusar som erbjuds omfattande utbildningsresurser som handlar om ett ansett och pålitligt mäklare Gratis demo-konto Fullt utbud av handelsverktyg Lågt minimalt insättning på 100 låga spridningsmarknadsanalyser som ger flera val av Handelsplattformar Stabila och pålitliga handelsplattformar Det är svårt att hitta några negativ här, men vi är naturligtvis alltid på utkik. Slutsats AvaTrade är i en liten grupp av ledande Forex-mäklare som har valt insyn och förtroende för tricks. När du handlar med Ava kommer säkerhet att vara den sista saken. Ava regleras över hela världen och är välkapitaliserade för att täcka affärer stora och små. Deras val av tillgångar och plattformar är oöverträffad på andra håll på marknaden. FX Empire - företaget, anställda, dotterbolag och intresseföretag, är inte ansvariga eller ansvarar inte gemensamt eller separat för förlust eller skada som länk resultat av tillit till informationen på denna webbplats. Uppgifterna på denna webbplats tillhandahålls inte nödvändigtvis i realtid eller är det nödvändigtvis korrekt. FX Empire kan få ersättning från de företag som finns på nätverket. Alla priser här tillhandahålls av marknadsförare och inte genom utbyten. Som sådana kan priserna inte vara korrekta och de kan skilja sig från det faktiska marknadspriset. FX Empire bär inget ansvar för eventuella handelsförluster som du kan medföra som länksresultat av att använda data i FX Empire. Fortsätt till FxempireAvaTrade (AvaFx) Recension Besök webbplats Live diskussion Gå med i diskussionen om AvaTrade (AvaFx) på vårt forum AvaTrade (AvaFx) profil som tillhandahålls av Desmond McNulty, 22 april 2013 Ava lanserades 2006 och erbjuder online Forex trading. Sedan dess har det expanderat till att erbjuda CFD-handel på råvaror, aktier, index amp obligationer. Det är en av världens mest populära mäklare, med mer än 200 000 registrerade kunder och en årlig omsättning på över 400 miljarder år 2012. Nya funktioner för lanseringen av AvaTrade inkluderar: Ny förstärkt webbplats med utnyttjande av de senaste teknologiska ETF: erna (Exchange-Traded Fonder) läggs till Avarsquos urval av 200 instrument Mac-kompatibla Ava MetaTrader 4 tillgänglig för första gången MetaTrader 4 tillgänglig som fullfjädrad webbleverantör och smartphone app Nya träningsvideor och gratis online-handelskurs First CFD-mäklare för att introducera segregerade kundansvariga konton Avatrade stängt Mitt konto och informerade mig om att jag inte skulle verifieras eftersom jag bor i Quebec: Jag blev då nekad av vinsten som jag gjorde men fick höra tvärtom att om jag hade gjort förluster skulle mina balansförluster betalas till mig. Om Avatrade faktiskt inte vill bedriva bedrägeribekämpare, borde det ha nekat dem rätt vid registreringspunkten när quebec har skrivits in i onlineregistreringsformuläret. 2016-03-01 1Star Avatrade stängde min handel medan jag gjorde några vinster, de återbetalade min insättning men ingen vinst. Jag rekommenderar inte alls AVATRADE IS A SCAM, hjälp dina hårdförtjänta pengar genom att undvika avatrade Svar från AvaTrade skickad 1 maj 2016: Detta var en olycklig fråga som sorterades med kunden. Klienten fick alla sina medel. På grund av bestämmelserna kan AvaTrade inte acceptera kunder från Quebec. Kunder som hade konton från Quebec fick alla sina medel och konton stängdes för att överensstämma med tillsynsmyndigheterna. Observera: AvaTrade är en reglerad mäklare som följer de strängaste riktlinjerna och följer sina kärnvärden av integritet och utmärkt kundserviceRichard. Sydafrika. Torsdagen den 23 februari 2017 fick jag en bonus från deras ----- kampanj och det betalade definitivt jag började med 150 insättningar och jag överträffade 1000 inte så länge efter. Emma, ​​min kontochef, är jättebra. Hon känner verkligen hennes grejer och hjälpte mig och guidade mig hela tiden. Om du handlar med avatrade ber om Emma onsdag den 22 februari 2017 Som en erfaren näringsidkare rekommenderar jag starkt till någon person som gillar att handla forex eller CFD, för att titta på Avatrade. Det är ett bra och pålitligt företag, med anständiga spridningar och relativt bra service. Jag vet inte varför det inte rankas högt i mäklareförteckningarna, men jag tror att allt är ett undervärderat företag. Rembrandt Gicole. Nya Zeeland. Handelskonto 2XXXXX7 Måndag 11 april 2016 Jag har handlat med Ava-handlare före. Jag var glad att förlora omkring 40 000 NZ dollar. Jag trodde det var rättvist eftersom jag inte var riktigt bra på online-handel. Då började felaktiga kartor och skillnader på min skärm visas. Sakerna fogade inte upp. Jag var lite av en spelare och jag solderade i alla fall med misstankar. När jag började läsa andra handlare som de faktiskt vann och de inte betalade. Det är helt klart en bluff. Så räkna med mig som en av er som klagar över Ava-handeln. Om du förlorar dig, om du vinner, förlorar du fortfarande. Det är en bluff då. Vad sägs om en återbetalning där om du inte har något emot Ava trade. Skål för det. Söndag 6 mars 2016 stängde Avatrade mitt handelskonto och informerade mig om att jag inte skulle verifieras eftersom jag bor i Quebec: Jag blev då nekad av vinsten som jag gjorde men fick höra tvärtom att om jag hade gjort förluster, Förluster skulle betalas till mig. Om Avatrade faktiskt inte vill bedriva bedrägeribekämpare, borde det ha nekat dem rätt vid registreringspunkten när quebec har skrivits in i onlineregistreringsformuläret. AVATRADE ÄR EN SCAM, hjälp dina hårda intjänade pengar genom att undvika Avatrarade. Irland. Handelskonto. X. Fredag ​​den 20 november 2015 Jag är en AvaTrade-representant och hjälper dig gärna med eventuella problem som kan uppstå. Dina tankar och åsikter är viktiga för oss. Det är vår högsta prioritet att vara rättvis mot våra handlare i fall som beskrivits ovan. AvaTrade har åtagit sig att tillhandahålla stöd av den bästa personlig service och kompromisslös integritet. För ytterligare information eller hjälp är du välkommen att kontakta mig direkt på feedbackavatrade. Kavita. Förenade arabemiraten. Handelskonto 2XXXXX9 Fredag ​​den 23 oktober 2015 Hej alla, jag kämpar med Avafx sedan länge men mina pengar fastnar i plattformen därmed med dem. AMAR är min kontoansvarig och han är bara intresserad av alla dina insättningar på kontot. 1. Dålig kundsupport 2. Ingen teknisk analys eller vägledning 3. Förseningar i överföringen till konto som skapar panik och du måste säkra på högre nivåer. 4. Även om de lovar dig att lämna rekommendationer, lämnar de dig att handla på egen hand och drabbas av förluster. 5. Vad handlar om handel är. AVA-praktikdisken, vilket innebär att de hanterar dig (deras klient, tjäna pengar på ryggen och det enda målet är att du matar dem mer med dina pengar. Var god spara dina tjänade pengar och inte handla med avafx. Rafat darwish. Jordan. Handelskonto 6XXXXX4 Söndagen den 1 mars 2015 provade de mig som fullkonfronterad claint, sedan efter första despoit, blockerade de mig bara och hävdar att jag aldrig varit förödd och huvudmanen som provade mig var arabisk avdelning, mr amar, men han lurade mig och Tog mina pengar onsdag 14 augusti 2013 Upplevelsen där ok fick mina pengar men de redrew alla typer av utgifter. Skrev till fxvalutahandel och fick dem att kontakta Ava. Inte den bästa mäklaren jag har provat. Yuri. Ryssland. Handelskonto 5XXXXX9 Onsdag , 8 maj 2013 Jag har skickat dem 1000USD betalning, de har accepterat det, men har inte lagt till det på mitt konto. De sa att det här är en tredje parts insättning (även om jag använde mitt namn medan jag skickade). Så jag förlorade helt enkelt alla pengar direkt . Diwakar. Nepal. Trad Ing konto 5XXXXX3 söndag 10 mars 2013 min kära alla vänner, jag heter Diwakar Dhungel och jag har live konto med avafx jag gjorde vinst runt usd178000 med dem men de gav mig inte alla bokade vinstbelopp, de drog usd 110000 amoun från min Handel plattfrom från sig själva, när jag frågade theam om detta de sa mig handeln var inte enligt villkoren så min vän plzz vara borta från dem jag tror att de fusk mycket och massor av investerare. Om du bokat mer vinst så kommer de inte ge dig jag vill klaga på dem men vet inte var jag ska skicka mitt klagomål. Och jag hör också till den finansiella advokaten och jag kommer att kämpa mot dom på domstolen snart så var försiktig med dem, jag har allt bevis på detta och jag kan visa för alla var som helst när som helst, jag tror att de har blockerat andra pengar Var så försiktig. MIC. BS AS. Handelskonto 21 Torsdag den 13 december 2012 Det finns många valutamarknadsmäklare att välja mellan, och de kommer i många olika storlekar och konfigurationer. Större är det dock nödvändigtvis bättre, och Ava FX är en blygsam stor mäklare som ger mycket flexibilitet och olika funktioner till bordet. Är Ava FX rätt förexmäklare för dig, men För att få en bättre uppfattning om huruvida du inte ska handla med Ava FX, kolla in vår omfattande recension nedan. Om Ava FX När det gäller livslängd har Ava FX inte funnits länge. Det grundades 2006, men har redan lyckats säkra mer än 100 000 kunder under sin korta historia. Ava FX är inbyggt i Irland och dess verksamhet är kring sin unika programvara Metatrader 4. Även om Ava FX är liten jämfört med många andra valutamarknadsmäklare, stärks dess rykte av det faktum att det stöds av en stor finansiell institution . Det finansiella institutet har fått ett 8220A8221-betyg av en S 038 P-ansluten kreditvärderingsinstitut. Ava FX doesn8217t skryter med ett stort antal grenar spridda över hela världen. Istället består det av två grundläggande enheter: Ava Group och Ava Capital Markets Ltd. Naturligtvis är placeringen inte av största vikt när det gäller handel på valutamarknaden online, och Ava FX utgör sin lilla storlek Genom att erbjuda hög kundservice och support. Nyckelregistreringar Till skillnad från många av de bästa valutahandelarna som gör affärer idag, verkar Ava FX inte ha ett stort antal nyckelregistreringar. Istället är det listat som 8220compliant8221 med direktivet om marknader för finansiella instrument eller MiFiD, och regleras av den irländska finansinspektionen. Kontaktinformation i korthet Om du väljer att anmäla dig till Ava FX för att bedriva din valutahandel måste du behålla all relevant kontaktinformation. På så sätt kan du snabbt och enkelt få den hjälp som du behöver om ett problem uppstår. Grundläggande kontaktinformation för Ava FX är som följer: Telefonnummer: 1 (888) 541-3720 Lokal Telefonnummer: 1 (212) 941-9609 Faxnummer: 1 (646) 335-0333 Handelsdisk: Tradingavafx Email Support : Customeravafx Online SupportLive Chat: avafxsupportOnline Vital Trading Information Om Ava FX Trading på Ava FX centrerar kring sin egna handelsplattform, AvaTrader. Liksom många andra online utbytesprogram, Ava FX8217s AvaTrader har ett användarvänligt gränssnitt och är gratis för nuvarande Ava FX-kunder att ladda ner och använda. Levande direktuppspelningspriser tillåter näringsidkare att snabbt och enkelt göra de drag de behöver göra. Flera arbetsblad kan öppnas på en gång, vilket ökar användarvänligheten och flexibiliteten i AvaTrader-programmet. Enklickshandel, lättlästa kartor, enkla listor för öppna positioner och order, användarvänliga hanteringshastighetstabeller 8211 och många andra bra funktioner 8211 är alla tillgängliga på AvaTrader-plattformen. Ava FX erbjuder också mobil handel till dem som vill hantera sina utländska börser via sin mobiltelefon eller annan mobil enhet. There8217s mer till Ava FX än dess programvara, varför vi tar en närmare titt på flera viktiga egenskaper hos tjänsten nedan. Minsta insättningsbelopp Vid 100 har Ava FX ett av de högsta minsta insättningsbeloppet bland de främsta valutamarknadsmäklare. Ändå är det mer än tillräckligt för att få bollen att rulla och dessa medel kommer att användas i kort ordning för att engagera sig i valutahandel. Kontouppsättning Genom att använda online kan du skapa ett konto med Ava FX på en relativt kort tid. Applikationen i sig tar normalt bara tre till fem minuter att slutföra. Därifrån tar det ytterligare några dagar att få din ansökan godkänd. Ett e-postmeddelande skickas när ditt konto är klart och klart för att en initial insättning krävs, är det naturligtvis nödvändigt. Demokonton I upp till 21 dagar kan du anmäla dig till ett gratis konto med Ava FX. Med ditt gratis konto får du en balans på 100 000 i falsk valuta så att du kan få en verklig känsla för hur Ava FX och AvaTrader-programvaran fungerar. För bästa resultat rekommenderas handlare att använda sina praktikräkenskaper för hela försöksperioden för att se hur fluktuationer och andra händelser påverkar sina positioner. Hanteringsdisk Det finns inga uttryckliga eller underförstådda garantier eller löften från Ava FX avseende hantering av kontor och handel mot sina kunder. Därför rekommenderas handlare att delta på egen risk. Men detta råd gäller för alla valutamarknadsmäklare och föreslår inte på något sätt att Ava FX är sämre. Hävstångsgränser Hävstångsgränser på upp till 200: 1, eller upp till 200 gånger nuvärdet av eget kapital, är par för kursen med Ava FX. Med en 500 insättning kan du öppna affärer på upp till 100 000 med denna mäklare. Trailing Stops Ava FX stöder användningen av bakstopp, och de är lätta att installera med AvaTrader. På en befintlig handel behöver handlare helt enkelt ändra alternativet bakåtstopp inom 8220Open Positions8221-fönstret. Annars behöver du bara ange en stopporder, klicka på alternativet 8220Trailing Stop8221 och ange hur många pips du vill ha från hög eller låg. Handelsspridningar Under normala marknadsförhållanden erbjuder Ava FX spridningar på tre till fyra pips på större valutakombinationer. Spridningen för EURUSD är till exempel typiskt tre pips. Spridningen för USDCAD är vanligtvis fem pips. Bottom Line Trots sin blygsamma storlek, ger Ava FX gott om fördelar och funktioner till bordet för handlare som väljer att anmäla sig. Bristen på garantier avseende handel mot sina kunder och bristen på ackreditering hos större tillsynsorgan kan emellertid ge upphov till oro för många näringsidkare. I slutändan kan Ava FX visa sig vara ett klokt val för dem som bara går in i valutahandel, men kanske inte lika attraktiva för mer erfarna handlare. Sponsrade erbjudanden 16 Kommentarer av 8220AVA FX8221 Hur säkra våra insättningar med Ava Iam i Saudiarabien hur mycket tid tar det för att överföra pengar från Ava-handelskonto till mitt konto i Saudiarabien och hur mycket avgifter för Ava eller banker, låt mig veta hela den porösa . Vad är det lägsta beloppet att börja med och vad är insättningen för toppspreads. Övergripande service, överlag är en bra mäklare AVA inte ett betrodat företag och det är inte säkert att dina pengar är på plats. Vanligtvis håller de mer än en vecka för att överföra pengar från ditt konto när det debiteras från omedelbart. Samma när de får nöjen, kommer de att kreditera ditt konto väldigt sent. Vad handlar om handel, AVA-praktikdisken, vilket innebär att de hanterar dig (deras klient, tjäna pengar på ryggen och det enda målet är att du matar dem mer med dina pengar. Deras struktur är mycket misstänksam. Det finns AVA Financial Ltd En BVI-hållare, men vissa förfalskade personer från Isreal och AVA Capital Market, som enda biffhållare är AVA-ekonomi. Se sedan på deras ekonomiska och se om du kan gå till Isreal för att få pengarna tillbaka från den här killen. Garantin i AVA Capital Market Är mycket limoited. Och om du är redo att glömma dina pengar kan du börja hantera AVA. Hoppas att dessa få rader kommer att hjälpa dig. Denna mäklare är en av mina favoriter. Infoen du ser ovan är gammal. De har många plattformar inklusive metatrader Fast inlåning och uttag via deras mastercard. Inget bankkonto behövs. Och skillnaderna är: De är irländska och reglerade. Jag älskar det. Vad är processen och stegen för att öppna ett riktigt konto i forex jag har precis förlorat 180.000 på AvaFx eftersom De h Ave stängde mitt konto på grund av arbitrage, så de hävdar. Jag har omedelbart kontaktat en advokat och vi kommer att utfärda talan vid High Court. Det kommer att kosta mig mycket pengar men jag kan inte råd att förlora dessa pengar. Om du förlorar pengar med AvaFx eller de stänger ditt konto, maila mig och jag kommer att skicka dig informationen om en bra advokat som specialiserat sig på Forex trading och rättegångar AvaFX är hemskt När deras servrar stängdes av i några timmar medan oljemarknaden var galen , Och de hade inte ens ursäkta8230. När jag ville dra tillbaka och de vägrade att betala pengar som hävdade att jag måste göra det på mitt kreditkort, vilket var mot det de deklarerade på egen hemsida8230. De lovade uttagningen inom en vecka men det tog mer än 2 veckor8230. Sist men inte minst, och det här är BOMB SHELL: de är den enda festen online jag delade med mig på min kreditkortsinformation och min kreditkortsinfo har stulits och bara igår 28 januari 2012 någon i Du-filialen i Dubai använde den för att stjäla tusentals Av Emirati Dirhams från mig är det tydligt att AvaFX-personal som har tillgång till sådan känslig information är trovärdig överhuvudtaget, särskilt efter flera telefonsamtal från dem för att övertyga mig om att handla med dem igen, med 108217 tusentals dollar och varje gång jag berättar för dem It8217s är inte tid yet8230. SÅ: MIN RÅD TILL ALLA: ÄR ALDRIG HANDEL MED AVAFX: DE ÄR TERRIBLE8230 När jag bevisar att de stod bakom bluffen på mitt kreditkort i Dubai, kommer jag att stämma dem BIG TIME. Hej, Baltazar har all anledning. Ava är inte ett pålitligt företag, MT4-plattformen fungerar inte, grafik är inte realt (bevisbar) och många gånger har du ingen anslutning, handelstidsavbrott, ogiltigt pris. När jag har en dålig upplevelse med AVA MT4 skrev jag mycket av E-post för en förklaring. Och tre dagar efter att jag fick en telefon med ursäkter. Så, om du vill låsa pengar, välj AVA Efter en dålig upplevelse med AVA, blev jag en riktig rapport med diagram. e-post. 8230. om hur kan AVA manipulera marknaden. Om du vill läsa detta, ge mig bara din adress och jag skickar till dig denna rapport. (Formula17070yahoo). DON, T TRUST IN AVA FX. TACK Så, AVA MT4-plattformen fungerar inte bra: många, många meddelanden som 8220no-anslutning8221 8221 ogiltiga priser8221 8220handlade för tid8221 och många fler. Av dessa skäl är diagrammen inte riktiga, många luckor, ljusstake som inte är riktiga. Kundsupport0. Så, om du behöver problem, välj AVA. AVA har tekniska problem med MT4-plattformen. De känner igen att plattformen har problem i den här tiden fortsätter kunderna att förlora pengar. Så, om du vill förlora pengar, välj AVA. David har all anledning, mt4 plattformen don8217t arbete. Och kunden suport. Efter att du har gjort pengarna inuti 0. Så AVA är inte ett betrodat företag. Tack. Bra att veta detta. AVA FX i Dublin använde samma bluff när jag började handla med dem. Du placerar dina affärer för att dra fördel av volatiliteten, och istället för att se vinster i din AC, upptäcker du att din AC har städats ut. Allt du får på att klaga är en miljon lögner. It8217 är ett israeliskt företag, så det gissar varför de är baserade i Dublin när London är ett stenkast bort och en mer prestigefylld plats för mäklare åh ja, London är reglerat8230såg min punkt. De kan lika väl vara baserade på Cypern, åtminstone på det sättet skulle du veta att de försökte undvika granskning. Ger Dublin ett dåligt namn förhoppningsvis packar de förstärkaren hem hemma vid någon tidpunkt. Ava fx är ett bra 8230scaam. Tack. Bra att veta detta. AVA FX i Dublin använde samma bluff när jag började handla med dem. Du placerar dina affärer för att dra fördel av volatiliteten, och istället för att se vinster i din AC, upptäcker du att din AC har städats ut. Allt du får på att klaga är en miljon lögner. It8217 är ett israeliskt företag, så det gissar varför de är baserade i Dublin när London är ett stenkast bort och en mer prestigefylld plats för mäklare åh ja, London är reglerat8230såg min punkt. De kan lika väl vara baserade på Cypern, åtminstone på det sättet skulle du veta att de försökte undvika granskning. Ger Dublin ett dåligt namn förhoppningsvis packar de förstärkaren hem hemma vid någon tidpunkt. Har frågor vill dela din recension Hörs. Vänligen dela dina recensioner idag

No comments:

Post a Comment